ASIAKASKESKUS

TOIMITUKSET

Mitä kautta toimitukset tapahtuu?

Yhteistyökumppanimme toimituksissa on Postnord. Tilaukset toimitetaan lähimpään paketin noutopisteeseen. Postnord toimittaa paketit esimerkiksi R-kioskeihin, Siwoihin, K-marketteihin, Matkahuoltoon ja Valintataloihin. Noutopaikka on määritetty toimitusosoitteen postinumeron mukaan.

 

Kuinka paljon on toimitusmaksu?

Alle 100 euron ostoksista toimitusmaksu on 9 euroa. Yli 100 euron tilauksissa toimitus on ilmainen.

 

Milloin tilaukseni toimitetaan?

Normaali toimitusaika on 4-7 arkipäivää, riippuen siitä, missä päin Suomea asut. Viikonloppuna tehdyt tilaukset käsitellään maanantaina. Toimitusaika voi olla pitempi loma-aikoina. 

 

Mistä tiedän, milloin tilaukseni on lähetetty ja miten voin seurata pakettiani?

Kun tilauksesi on käsitelty ja lähetetty, saat toimitusvahvistuksen ja jäljitysnumeron sähköpostiisi. Voit syöttää jäljitysnumerosi täällä: https://tracking.postnord.com/fi.
Voit myös kirjautua verkkokaupassamme ”Minun Sivuille” ja seurata tilauksesi etenemistä klikkaamalla tilaushistoria> pakettiseuranta.

 

Miten voin muuttaa/perua tilaukseni?

Voit lähettää sähköpostia osoitteeseen [email protected], jos haluat perua tilauksesi, eikä sitä ole vielä käsitelty ja lähetetty. Jos tilauksesi kuitenkin on jo käsitelty ja lähetetty, emme valitettavasti enää voi ottaa tilaustasi pois. Katso palautusohjeista, jotka vastaanotit tilauksesi yhteydessä osoitteesta [email protected], kuinka voit palauttaa tilatun tuotteen.
Vastaanottaessamme palautuksen saat hyvityksen Klarnan kautta.

 

Kuinka kauan paketti on pakettipalvelussa ennen kuin se lähetetään takaisin 2XU:lle?

Paketti odottaa noutopaikassa 14 päivää. Seitsemän päivän jälkeen asiakas saa muistutuksen joko sähköpostiin tai tekstiviestillä. Jos pakettia ei haeta 14 päivän sisällä lähetetään se takaisin meille.
 

Miten haen paketin noutopaikasta?

Odotat, että saat vahvistuksen tekstiviestillä, että paketti on valmis noudettavaksi, ja sen jälkeen ota mukaan paketin lähetysnumero sekä henkilötodistuksesi. Vahvistuksessa lukee myös paketin noutopiste ja osoite.
 

En ole saanut tilaamani pakettia. Mitä teen?

Kirjaudu ”Minun Sivuilleni” 2XU.FI verkkokaupassa ja seuraa tilauksesi etenemistä klikkaamalla tilaushistoria > paketinseuranta. Sieltä voit seurata pakettiasi jäljitysnumerolla, jonka sait toimitusvahvistuksen yhteydessä. Voit myös syöttää numeron suoraan osoitteessa: https://tracking.postnord.com/fi.

Jos et saa vastausta kysymykseesi voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme tästä. Pyrimme vastaamaan 24- 48 tunnin sisällä.

 

Onnistuuko toimitus muihin maihin kuin Suomeen?

Valitettavasti toimitamme ainoastaan Suomeen, Ahvenanmaata lukuunottamatta. 

 

 

Tuote on varastossa.
Tuote on tilattu toimittajalta ja toimitusaika on vahvistettu.
Vahvistamaton - Ota yhteyttä asiakaspalveluun [email protected] toimituspäivämäärän saamiseksi.
Tuote pitää tilata tavarantoimittajalta.
Tuotetta on sivuvarastossa
Tuote on tilattu toimittajalta, mutta toimitusaika ei ole vahvistettu.
Tuotteet tilataan tavarantoimittajamme varastosta.
Vahvistamaton - Ota yhteyttä asiakaspalveluun [email protected] tarkemman tiedon saamiseksi.