ASIAKASKESKUS

PALAUTUS JA VAIHTO

Avokauppa 14.1.2018 asti.

Miten voin palauttaa tuotteen?

Verkkokaupastamme ostetun tuotteen voi palauttaa 14 päivän sisällä siitä, kun olet vastaanottanut tuotteen. Tuote pitää olla käyttämätön sekä paketin ehjä. Virheettömän tuotteen palautus tarkoittaa, että kaikki osat ovat paikoillaan, esimerkiksi hintalaput, sekä paketti on jälleenmyytävässä kunnossa. Tuotteen tulee siis olla samassa kunnossa, jossa vastaanotit sen. Emme valitettavasti voi vastaanottaa tuotetta, jos olet ottanut pesulaput irti.

Sinulla on oikeus kokeilla tuotetta kotona ja varmistaa, että tuote vastaa odotuksiasi tai on oikean kokoinen. Hygieniasyistä vaadimme kuitenkin, että tuotteet kokeillaan käyttäen alusvaatteita. Jos tilaamasi koko ei ole oikea, voit perua tai vaihtaa tuotteen.

 

Palautus- ja vaihto-oikeus
Täytä palautus/peruuttamislomake tai ilmoita perumisesta/palauttamisesta meille 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Sinulla on ilmoituksen jälkeen 14 päivää aikaa lähettää tuote meille.
 

Palauttaaksesi tuotteen, tulee sinun tulostaa ja täyttää ”Palautus/peruuttamislomake”, jonka olet saanut sähköpostiisi osoitteesta [email protected] tilausvahvistuksen yhteydessä. Löydät kaikki tarvittavat tiedot tilauksestasi tilausvahvistuksestasi, jonka olet vastaanottanut sähköpostitse osoitteesta [email protected] Tiedot tilauksestasi löytyy myös pakkauslistasta, jonka löydät paketistasi. Palautus- ja peruuttamislomake voidaan lähettää vain sähköisesti, meillä ei ole mahdollisuutta lähettää paperista versiota.
 

Lähetämme tuotteiden kanssa valmiiksi maksetun rahtikirjan. Teippaa rahtikirjan kiinni pakkauspussiin ja jätä palautusposti samaan paikkaan, josta noudit pakettisi, niin lähetyksesi lähetetään takaisin keskusvarastoomme Ruotsiin. Palautuksen koskiessa tuotteen vaihtoa toiseen tai virheettömän tuotteen palauttamista, on 2XU/Enjoy Sport vastuussa palautuksen postimaksuista, kunhan käytät lähettämäämme rahtikirjaa palauttamiseen. On tärkeää, että käytät meidän lähettämäämme valmiiksi maksettua rahtikirjaa, koska emme voi jälkikäteen hyvittää palautuksesi toimitusmaksuja sinulle.

Ethän teippaa tai liimaa rahtikirjaa tuotteen alkuperäispakkaukseen kiinni, vaan käytät sitä pakkauslaatikkoa/-pussia, jossa tuote on vastaanotettu.
 

Jos et löydä valmiiksi maksettua rahtikirjaa paketistasi, lähetä sähköpostia osoitteeseen [email protected], niin lähetämme sinulle valmiiksi maksetun rahtikirjan sähköpostiisi.


Vastaanotettuamme tuotteen, tulemme hyvittämään maksun ostoksestasi Klarnan kautta, eikä tästä tule sinulle lisämaksuja.

 

Huomioi! Ostoa ei katsota perutuksi, jos jätät paketin hakematta noutopisteestä. Katso tarkempi informaatio hakemattomista paketeista kohdasta ”hakemattomat paketit/takaisinlähetykset”.

Muilta jälleenmyyjiltä ostettuja tuotteita ei voi palauttaa 2XU.fi verkkokauppaan, vaan ne tulee palauttaa samaan kauppaan, josta tuote on ostettu.

 

Mihin noutopisteeseen jätän palautuspakettini?

Jos haluat palauttaa/vaihtaa tuotteen, seuraa palautus/peruuttamislomakkeen ohjeita, jonka olet vastaanottanut PDF-tideostona tilausvahvistuksesi yhteydessä osoitteesta [email protected]
Voit jättää palautuksesi samaan Postnordin pisteeseen, josta hait tilauksesi. Vaihtoehtoisesti voit palauttaa tuotteen myös mihin tahansa muuhun Postnordin palvelupisteeseen.

Katso Postnordin pisteet täältä.


Miten teen reklamaation?

Virheellisen tuotteen reklamaation voit tehdä menemällä ”Minun Sivuille” ja etsimällä linkin ”Palautus” ja seuraamalla ohjeita. Palautuksesi käsitellään 2-3 arkipäivän sisällä ja saat sähköpostiisi varmistuksen reklamaatiosta ennen, kuin sinun tarvitsee lähettää tuote meille. 
Voit reklamoida suoraan meille vain verkkokaupastamme ostettuja tuotteita. Muualta ostetut 2XU:n tuotteet reklamoidaan kyseiselle jälleenmyyjälle. 
Voit myös reklamoida tuotteesi suoraan meille sähköpostiin [email protected] ja kuvailla tuotteen vika, lähettää kuva viasta, kertomalla asiakasnumero tai tilausnumero ja ostopäivä.


Joudunko maksamaan reklamaation postimaksun?

Et joudu, ole silti ystävällinen, ja ota yhteyttä meihin ennen kuin lähetät tuotteen meille. Tulet saamaan varmistuksen reklamaatiosta sähköpostiisi ja valmiiksi maksetun rahtikirjan, jonka jälkeen voit lähettää tuotteesi meille. On tärkeää, että otat meihin ensin yhteyttä sähköpostitse, koska emme voi jälkikäteen hyvittää palautuksesi toimitusmaksuja sinulle.

Huomioi, että voit reklamoida meille vain verkkokaupastamme ostettuja tuotteita. Muualta ostetut 2XU:n tuotteet reklamoidaan kyseiselle jälleenmyyjälle.


Milloin saan maksuhyvitykseni reklamaatiostani?

Käsittelemme reklamoidun tuotteesi mahdollisimman nopeasti. Saat vahvistuksen sähköpostiisi, kun olemme hyvittäneet tuotteen.
Kortilla maksaessa summa hyvitetään samalle tilille, johon kortti on liitetty. Jos olet maksanut Klarna Laskulla, otetaan sinun yhteyttä Klarnasta ja kysytään, mihin haluat hyvityksen maksettavan. Jos et ole ehtinyt maksaa laskua, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja voimme pidentää laskun maksuaikaa ja lasku hyvitetään, kun reklamaatio saapuu.


Minulle on lähetetty väärä tuote. Mitä teen?

Täytä palautus/peruuttamislomake, jonka olet vastaanottanut tilausvahvistuksen yhteydessä osoitteesta [email protected] Seuraa lomakkeen ohjeita.
Voit myös reklamoida väärän tuotteen lähetyksen sähköpostiin [email protected] ja kertoa mitä olet vastaanottanut, mitä sinun piti saada, tilausnumero sekä asiakasnumero.

Hoidamme vain meidän verkkokaupan kautta toimitetut väärät tuotteet, jos olet asioinut toisessa verkkokaupassa, ole hyvä ja ole yhteydessä heidän asiakaspalveluun.

 

Miten palautan tuotteen, jonka olen ostanut jälleenmyyjältänne?

Palautukset ja reklamaatiot hoidetaan aina sen kaupan kanssa, josta olet ostanut tuotteen. Hoidamme vain 2XU.fi sivujen kautta tapahtuvien ostojen palautukset ja reklamaatiot.

 

 

 

 

Tuote on varastossa.
Tuote on tilattu toimittajalta ja toimitusaika on vahvistettu.
Vahvistamaton - Ota yhteyttä asiakaspalveluun [email protected] toimituspäivämäärän saamiseksi.
Tuote pitää tilata tavarantoimittajalta.
Tuotetta on sivuvarastossa
Tuote on tilattu toimittajalta, mutta toimitusaika ei ole vahvistettu.
Tuotteet tilataan tavarantoimittajamme varastosta.
Vahvistamaton - Ota yhteyttä asiakaspalveluun [email protected] tarkemman tiedon saamiseksi.